Melatiku Pergi....  

Thursday, October 21, 2010

kalau kau datang hanya utk mengganggu ku ku tak mahu lagi kalau kau datang hanya utk merayu aku ku tak ingin lagi yeeaahhhhh  pergilah pergi dan jangan pernah kembali ku tak tahan lagi biarkanlah kini aku tetap sendiri ku ingin begini  pergi saja kau dari hidup ku sungguh ku tak mahu bawa pergi semua janji mu jgn ganggu aku http://www.free-lyrics.org  melati ku pergi xpernah kembali dia tinggalkan aku sendiri di sini  pergi saja kau dari hidup ku sungguh ku tak mahu bawa pergi semua janji mu jgn ganggu aku  melati ku pergi xpernah kembali dia tinggalkan aku sendiri di sini  melati ku pergi xpernah kembali dia tinggalkan aku sendiri di sini sendiri di sini sendiri di sini sendiri di sini sendiri di sini

Melatiku pergi....tak pernah kembali.....




AddThis Social Bookmark Button
Email this post

7 comments: to “ Melatiku Pergi....

Post a Comment

Design by Amanda @ Blogger Buster